środa, 9 marca 2016

List z brzuszka

Może to nieodpowiedni temat, może nawet trochę dziwny. A może wy też zastanawiałyście się kiedyś, co chciałoby powiedzieć wam wasze dziecko w brzuszku? Ja właśnie teraz zaczęłam zastanawiać się " o co jej może chodzić " 😄 

"Hmm.. Hej Mamo, przebywam już siedem miesięcy pod Twoim sercem. Dokładnie to 29 tygodni i 3 dni, każdego dnia wsłuchuje się w jego bicie. To pomaga mi się uspokoić, ale tez dzięki niemu wiem, kiedy jesteś smutna, wesoła, zdenerwowana a nawet zmęczona. Zauważyłam, że bardzo szybko rosnę. Słyszałam nieraz jak chwaliłaś mnie przy tatusiu i innych ludziach. Chwalisz się, że jestem zdrowa, duża i silna. Wczoraj powiedziałaś, że będziecie mieć w domu strongmena czy kogoś takiego... Chyba chodziło ci o to, że lubię jeździć stópkami po twoich żebrach, bawić się pępowiną, rozpychać łokciami i kolanami, a rączkami tak długo szukam twojej dłoni, aż położysz ją na brzuchu i pogłaszczesz po mojej. Wiem już, że jestem twoim promyczkiem słońca w gorsze dni, małą księżniczką, całym światem i .. Kuleczką? Chyba nie mam tak na imię? Nie rozumiem jeszcze dlaczego ukrywasz jak tata nazywa mnie kiedy mówi do brzuszka, ale ciii to będzie nasza wspólna tajemnica. Mamusiu, to coś obok znowu bulgocze. Chyba mam ochotę na to co jedliśmy przed chwilą.. To była pizza tak? Przepraszam, że czujesz się przygnębiona kiedy wciskamy się w twoje stare jeansy, wtedy zawsze staram się robić wszystko by usłyszeć jak się śmiejesz i gilgocze cie po bokach, żeby przypomnieć ci jak bardzo cie kocham i jestem tu dla Ciebie, po to by sprawiać Ci radość. Byś była szczęśliwa. Mamo, a czy tatuś wrócił już z pracy? Za chwilę pewnie będziecie rozmawiać jak co dzień, a On przywita się ze mną tymi całusami które tak lubię. Tak bardzo oboje się cieszycie kiedy na nie reaguje. 
Tatusiu, a mama mówi, że będę bardzo podobna do ciebie. Mówi też, że mnie bardzo kochasz i czekasz na mnie tak jak Ona. Czuję wielką radość kiedy do mnie mówisz, twój głos rozpoznam wszędzie. I lubię jak przytulasz nas do siebie. Czasami przez to gnieciecie mój coraz ciaśniejszy domek, ale nie jestem na was zła. Tato... A czemu mama czasami płacze? Czy ona myśli wtedy, ze my jej nie kochamy, a może boi się, że sobie z nami nie poradzi? Ja obiecuje być grzeczna, ty tez jej to obiecaj. Nie chce by mama płakała i myślała ze nie da rady, wtedy mi tez jest smutno. Na szczęście rzadko jej się to zdarza. Codziennie za to słyszę jak się śmieje, ciągle czuje ciepło jej dłoni nade mną, hmm przecież nie musi mnie pilnować. Tu, w jej brzuszku jest bezpiecznie. Nie pada na mnie deszcz, nie lubimy z mama deszczu. Nie jest mi tu zimno, ale to ogromne ciepło to chyba od jej serca. Wiem, że się martwi i obserwuje każdy mój ruch. Czy mama nigdy nie śpi? Wiesz tato, ona jest chyba takim aniołkiem, który cały czas czuwa i czeka na mnie, aż się spotkamy.
Tatusiu.. Obiecaj, że będziesz już zawsze przytulał nas przed snem. Bardzo tęsknimy kiedy musisz być w pracy. Chciałabym już objąć raczkami twoją szyję, ale pani doktor mówi, że muszę być cierpliwa i jeszcze trochę zostać u mamusi, bo jestem za malutka by odwdzięczyć ci się za te wszystkie buziaki w brzuszek i uśmiechać się do Ciebie zawsze... Nawet o 4:00 rano kiedy za godzinę będziesz musiał wychodzić do pracy, ale i tak staniesz przy moim łóżeczku kiedy ja będę wyspana, by mama mogła odpocząć. Chciałabym już pójść z Tobą na pierwszy wiosenny spacer byś pokazał mi cały świat. Mówisz, że świat jest piękny, bo masz Nas. Mama często powtarza, ze jeszcze nigdy nie czuła się tak bardzo szczęśliwa i spełniona. Mówi do mnie dużo miłych i ciepłych slow, o mnie i o tobie. O Was też mi opowiada. Ale ja i tak czekam zawsze aż zaczniesz wygłupiać się do brzuszka, wtedy tak bardzo się ciesze. Posprzątałyśmy z mama dziś caaały dom, pomagałam jej, żeby szybciej mogła się położyć, byłam bardzo ruchliwa i przebierałam nóżkami tak mocno i szybko, kiedy chodziłyśmy po domu w tą i z powrotem i znowu, bo mama czegoś zapomniała. Kiedy Ona odpoczywa, zabawa jednak smakuje mi najlepiej. Smakuje ... Tatusiu, wiem że jest już późno, ale czy przywiózłbyś mi coś dobrego do brzuszka? Chyba mam ochotę na lody pistacjowe i jedzenie od tych panów co maja oczka jak ziarenko ryżu. No wiesz, to które rzadko można dostać w naszym mieście o tej porze, ale to chyba nie problem ;) ? Ciekawe czy mama też lubi kiedy przytulam się w nocy do ... Pęcherza? Tak, tak właśnie mama to nazywa kiedy czasami wspomina, że muszę ją bardzo kochać, wiec robię to bardzo często, tulę z całej siły, by nie zapomniała o mnie. Jestem już zmęczona bo kiedy pisałam do Ciebie to cały czas bawiłam się z mamą, żeby lepiej się skupić. Kocham Cie Tatusiu! Do zobaczenia!"



Obserwując moje dziecko cały dzień, myślę że właśnie to chciałaby nam dziś powiedzieć ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz